Основні положення
1. В той момент, коли Отримувач натискає кнопку “Підтвердження замовлення” вважається, що він ознайомився зі всіма правилами роботи інтернет-крамниці “Flowers story” та погоджується з ними. Використання послуг Виконавця Отримувачем - підтвердження того, що з Виконавцем погоджено публічний Договір.
2. Яким чином проводиться отримання замовлень.
2.1. Замовлення в інтернет-крамниці “Flowers story” приймаються за допомогою заповнення форми замовлення, телефоном, по електронній пошті. Вся інформація, асортимент продукції та ціни на сайті є актуальними.
2.2. Замовлення вважається сформованим вірно в тому випадку, якщо Виконавець коректно заповнив всі поля при оформленні замовлення.
2.3. Ми починаємо формувати замовлення тільки після 100% передоплати.
2.3.1. Якщо за 3 (три) години до запланованої доставки замовлення Виконавець не отримав передоплату, замовлення може бути анульовано або перенесено на інший час (при узгодженні з Отримувачем). У випадку, коли, не мав можливості (по незалежним від нього причинам) зв’язатися з Отримувачем, замовлення анулюється без згоди. При частковій оплаті замовлення Виконавець очікує повну оплату і продовжує працювати над виконанням замовлення.
2.3.2. В ситуації, коли Отримувач по якимось причинам не може або не встигає сплатити замовлення, рішення по строкам оплати та виконанню замовлення приймається в індивідуальному порядку Виконавецем.
2.4. У замовленні обов’язково повинен бути вказаний номер телефону Отримувача.
2.5.Кожен з букетів, що представлені в інтернет-крамниці “Flowers story”, є унікальним, тому Виконавець залишає право змінювати зовнішній вигляд букета. Така відмінність може коливатися в межах від 10 до 20%
2.6. Оформлене повністю замовлення - це таке, яке має статус “Сплачено”.
3. Обробка замовлень.
3.1. Кожне замовлення, зроблене в інтернет-магазині, має статус, який змінюється в залежності від етапу роботи над ним.
3.2. Статус кожного із замовлень змінюється тільки у робочий час з 08:00 до 20:00. В святкові дні статус замовлень може змінюватися протягом 48 годин.
3.3. Комплектування замовлення Виконавець починає за 3 години до запланованої дати доставки (при умові, якщо воно правильно створено та має 100% передплату).
3.4. Отримувач має можливість змінювати частину з інформацією до моменту комплектації замовлення. Ці зміни узгоджуються письмово (месенджери, e-mail) і повинні бути підтверджені Виконавцем.
3.5. Виконавець залишає право призупинити виконання замовлення при неповній або ж не коректній інформації, яку надав Отримувач, до моменту узгодження цих даних.
4. Доставка замовлень
4.1. Доставку замовлень крамниця “Flowers story” виконує тільки в межах міста Запоріжжя.
4.2. Доставка замовлень виконується в той час, який вказав Отримувач, але в робочий час крамниці ““Flowers story”: 3 08:00 до 20:00.
4.3. Замовлення можуть бути доставлені в місце, вказане Отримувачем: додому, на місце роботи, в ресторан, до парку тощо.
4.4.Фахівці крамниці виконують замовлення “на сьогодні” у випадку його створення протягом поточного дня не пізніше, ніж за 4 (чотири) години до закінчення робочого часу Виконавця. Також замовлення “на сьогодні” виконуються не раніше, ніж за три години до запланованого часу доставки (при виконанні всіх вимог).
4.5. В ситуації, коли доставка відбулась, але Отримувача не було на місці, замовлення віддається сусідам, співробітникам, консьєржу, друзям для подальшої передачі замовлення Отримувачу.
4.6. В тому випадку, коли після приїзду кур’єра виявилось, що Отримувач вказав не коректні, неправдиві дані щодо адреси доставки (номер будинку, квартири тощо) Виконавець вважає замовлення виконаним. Можлива переадресація замовлення за окрему доплату. Якщо Отримувач відмовляється від замовлення, гроші за замовлення йому не повертаються.
4.7. Продавець може зателефонувати Отримувачу у разі крайньої необхідності.
5. При невиконанні або частковому виконанні замовлення Виконавцем, Отримувач має право перенести дату виконання замовлення на найближчу або ж отримати компенсацію (компенсація не повинна бути більшою, ніж вартість замовлення).
6. Виконавець не несе відповідальність перед Отримувачем за можливо нанесену шкоду: алергічні реакції на той чи інший вид квітки, а також за розбіжності та суперечки між Отримувачем та людиною, для якої замовлення доставили, стосовно зовнішнього вигляду букетів, квіткових композицій, кошиків та їх вартості.
7. Виконавець не бере комісії та додаткові кошти за замовлення і не відповідає за додаткові стягування комісій при оплаті замовлення онлайн через платіжні системи та банки.
8. Всі домовленості, описані в цьому договорі, діють з момента отримання замовлення Виконавцем і до моменту доставки його Отримувачу. Після цього послуга вважається виконаною, а договір розірвано.
9. Виконавець має право змінювати будь-яку інформацію на сайті у зручний для себе час не повинен додатково попереджати про ці зміни Отримувача.