Політика повернення

Політика повернення

1. Основні правила
1.1 Поскаржитися на замовлення клієнт (далі - Отримувач) нашого магазину має можливість протягом доби (24 годин) з моменту отримання замовлення. 
1.2. Всі скарги ми приймаємо за електронною адресою: flowersstory.com.ua@gmail.com. 
1.3. У тілі листа треба обов’язково вказати:

  • номер замовлення та причини повернення;
  • контактний номер телефона;
  • додати фото, які підтверджують факт неналежної якості послуги. 

1.4 Компанія (далі - Виконавець) протягом доби (24 годин) після отримання скарги повідомляє Отримувача про її отримання та протягом наступних 10 робочих днів проводить внутрішнє розслідування, після чого надає замовнику відповідь про можливість або неможливість повернення. 
1.5 Анонімні скарги та скарги, які містять ненормативну лексику або ж образи, до розгляду не приймаються. Також спілкування припиняється зі сторони Виконавця послуги в тому випадку, коли відповідь від клієнта відсутня протягом 10 діб.

2.Причини повернення 
2.1 Товар неякісний або ж відсутні всі складові замовлення.
2.1.1. У випадку, якщо в момент доставки замовлення Отримувачу квіти були не свіжі, то останній має право їх замінити. Важливо! До скарги обов’язково треба докласти фотопідтвердження факту неякісних квітів. 
2.1.2. У випадку, коли будь-яка зі складових квіткової композиції, крім квітів, має неякісний вигляд, Виконавець замінює її безкоштовно. 
2.1.3. У випадку, коли відсутня будь-яка складова замовлення, Виконавець додає цю складову отримувачу безкоштовно. При цьому, звертаємо увагу на те, що даний пункт не розповсюджується на безоплатні послуги магазину. 
2.1.4. Букети квітів, квіткові композиції, подарункові кошики, що були змінені Виконавцем згідно політиці заміни деяких складових, вважаються виконаними та складеними згідно запропонованому складу букету квітів, квіткової композиції, подарункового кошика. 
Виконання зобов’язань Виконавцем
3.1. Виконавець заявляє про те, що може надати послугу фотографування Отримувача в момент вручення квітів та подарунків. Але замовлення все одно буде вважатись виконаним, навіть, якщо фотозвіт не було зроблено, або ж зроблено в поганій якості.  
3.2. Виконавець не надає ніяких гарантій доставки повідомлень смс або ж email, адже робота цих сервісів пов’язана як із роботою постачальника послуг зв’язку, так і з особливостями роботи гаджетів замовника та правильності заповнення особистих даних. 

4. Виконавець та Отримувач звільняються від виконання зобов’язань по даній угоді через форс-мажорні обставини.